Ur ketos?

Jag har slarvat alldeles för mkt sista dagarna.. Men vart mkt omkring mig så jag får väl skylla lite på det. Inte ätit nån mat eller så absolut inte men tagit en extra måltid. Barer bland annat. Så jag är lite osäker på om jag fortfarande är i ketos.. Men jag är inte hungrig bara sugen... Ska inte köpa in kartongvis med barer mer dom är så sjukt goda så jag har fått lite mani på det. Men imorgon ska jag äta dom sista sen har jag bara xtravaganza barer kvar som inte är lika goda.. Så då kommer jag kunna hålla mig till en bar om dagen! Det är ju tydligen inte kalori mängden som spelar störst roll när det gäller ketos utan kolhydratmängden. Därför alla som kör lchf kan komma i ketos :) i en påse slanka är det 17 kolhydrater per påse alltså 51 kolhydrater per dag! En bar xtravaganza har 20 och en bar allevo har 19-23 lite olika så för mig blir det 20+17+17 eftersom jag bara har xtravaganza bar kvar.. Plus slanka påsar. 54 kolhydrater! Det är runt 50 man ska ha för att va i ketos så jag är säker då... Sista dagarna har jag ätit 3-4 barer och skitit i påsarna.. Av bekvämlighetsskäl.. Stress. Runt 80-90 kolhydrater nästan det dubbla. Så jag är antagligen ut ketos. Känner mig inte hungrig som tur är men sugen... Men men. Imorgon ska jag ta mina sista fina underbara allevo barer.. Sen kör jag på igen! Full mens också så jag kommer få skit resultat denna fredag men det skiter jag i just nu..... Dags att sova jobba 7.30-19 Imorrn! Natti :)

Permalink Livet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback