Från minus till plus

Idag när jag skulle till jobbet så va det iskallt ute.. Närmare -10.. Nu sitter jag på min balkong och solar. +10 nu bara några timmar senare.. Märkligt! Har funderat på hur jag ska göra med den festen den 9 som jag vill gå på.. Jag fick tipset att äta ett litet mål mat samma dag och sen fortsätta med pulver nästa dag igen. Det blir ju bara 9 dagar till men det är bättre än inget.. Har ju tänkt stanna den 18.. Glider jag ur ketos så får jag väl göra det den extra veckan ger mig ändå typ 1 kg ner extra. Sen om jag hinner ner till 57 är bara att se. Nöjd med 60 med då får jag helt enkelt äta sundare över sommaren och sen fortsätta lite till i höst. Eller om jag kör kombinerad kur över sommaren.. Blir ju säkerligen en del öl och sånt men bättre än inget :)

Permalink Livet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback