Dag 4

Skit.. Har fått min mens.. Det är svårt att se hur mkt man gått ner när man får så mkt vätska i kroppen. Men har iaf gått ner 1.9 kg på 3 dagar.. Vatten självklart men en bra start :) jag måste bli bättre på att dricka vatten bara.. Jag är så dålig. Och det ökar ju förbränningen så jag måste... Fått i mig lite pepsi Max dessa dagar och det är ju bra.. Längtar till denna dag är över. Jobbar nu 8-17 sen är jag ledig imorgon så jag ska sova ut länge.. och imorgon borde jag va i ketos så då är jag igång igen.. Och då kommer jag inte ge mig! :) ska testa med ketos stickorna! Önskar er en bra dag!

Permalink Livet Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: D

Vacker! Kul att du är igång igen, jag blir så motiverad!! :))

Postat av: Ninja

Tack :) ja nu måste vi kämpa innan sommaren kommer ju. Äter du vlcd?

Postat av: D

Ja inte vill man springa runt på stranden som en tjockis haha! Jag ska börja nu i veckan :) vill gå ner till 65 kg .. Lagom till mina 173 cm. Väger just nu 73 kg. heja oss!! Kram

Postat av: Ninja

Eller hur :) Inte fet denna sommaren med :) ja men de fixar du.. Nästa vecka alltså? Hejja hejja. Klarar du första veckan så är det bara att köra på. Allt handlar om ketos. Kramis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback