Dag 5

Borde va i ketos nu.. Ingen hunger men glömde kissa på ketos Stickan imorse.. Fick jobba idag ändå, men fick ledigt imorgon istället. Hade vart så gott att bara få sova ut.. Är ju barnledig med :) bara för de så vaknar jag väl kl 8. Haha! Igår va jag iaf och köpte ett par byxor.. Haremsbyxor. Jag är emot att köpa kläder nu när jag håller på gå ner köper jag kläder som passar nu så passar dom inte sen och jag vet inte nu hur jag kommer se ut då så jag köper inga kläder. Men dessa byxor tog jag small på och dom kommer sitta lika bra sen som nu. Köpte en hoodie med. Sen fixade jag mina naglar.. Akryl.. Det va så längesen. Så nu känner jag mig lite extra fin. Lite jobbigt att jobba med dom bara men det vänjer jag mig vid. Ingen hunger idag iaf och det känns gott.. Snart första veckan gjord. Har ju mens som sagt så vågen visar ju mer nu ändå men gått ner 2.4 på 4 dagar.. Sen är det bara 11 veckor kvar haha. Sen när jag är i mål ska jag köpa mig en riktigt snygg bikini! Ha de gott alla!

Permalink Livet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback