Påsken

Ja det blev ingen lyckad vägning idag.. Haha. Kunde inte hålla mig så jag åt lite godis i helgen.. tydligen tillräckligt för att jag skulle hamna ur ketos.. Men det va det värt tycker jag.. Hamnar efter 2 dagar men jag har trots allt typ 2.5 månad kvar på pulver så det kvittar mig.. Har inte jättemkt att gå ner om man jämför med vad jag redan har gått ner. Julen sket jag i men påsk är godisets helg och jag har ju alltid vart väldigt svag för just godis så jag rök på det... Men men bara att hoppa upp i sadeln igen... Ska tillbringa dagen med att äta upp lite gott som finns här hemma så kör jag imorgon igen.. Tror jag hamnar i ketosen fort igen jag känner min kropp vid det här laget :) Min mens kråglar med som vanligt.. Denna jäkla staven den har bara vart till problem.. Får ju mensen flera gånger i månaden.. Jobbigt..

Nää nu ska jag ta mig lite kaffe med mjölk i.. Kommer sakna det.... Mums!
Och en alvedon för mensvärken...


Skriver sen igen :)

Permalink VLCD Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Novali

Jag tycker du är fantastisk insiratör och stöttepelare, jag hoppas du mår bra snart och att vi tar nya tag imorgon.

Postat av: Ninja

Tusen tack det glädjer mig verkligen. Ja tuff dag idag för oss alla men imorgon så kör vi på stenhårt! Kram

Postat av: Tinnys

Hej!

Jag vill också äta godis, sonen tog min lakritsklubba som jag längtat efter så ett problem mindre. Jag vågar dock inte fuska igen, så många gånger som jag försökt komma igång igen sen i februari men fallit dit. Men du fixar det, vi ska ju följa varandra några månader till, du kan ju inte låta mig vinna, eller hur ;) Ha en fortsatt bra påsk.

Kram

Postat av: Ninja

Vilken dag satte du igång med ren kur? Du är så duktig. Ja vi har legat så lika hela vägen nu kör vi det sista ihop, ska bli riktigt kul... Vi kommer bli så snygga! Tack hoppas att du och din familj har haft en fin påsk. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback