Tränat!

För ungefär 4 månader sen när jag började på vlcd så tränade jag lite. Köpte gym kort strax innan och tränade lite. Men i början på vlcd så va jag helt utmattad, så jag slutade träna. Men nu när det inte är så mkt kvar så tänkte jag att jag skulle ta upp träningen igen. Fick mig en liten chock när jag hade bråttom till mitt bokade pass och skulle ta på mig mina tränings kläder. Dom bara gled av mig!! Fasen vägde nästan 30 kilo mindre då så klart dom är för stora nu.. Men så långt har jag inte ens tänkt!! Tog på mig ett par halvdana som va för stora men som iaf satt uppe utan att glida ner och åkte iväg. Gick på ett body pump pass med en kompis.. Gick jätte bra, Inte tränat på 4 månader så klart jag va rostig men orkade nästan göra alla övningar. Ska dit på onsdag igen! Kommer antagligen ha jätte ont imorgon men jag får se till att stretcha ordentligt.. För onsdag så kör vi igen! Måste köpa passande tränings kläder. Till och med min tränings bh/topp va gör stor.. Haha.. Men får försöka stå ut 2 månader till så köper jag fina träningskläder när jag är färdig och vikten stabiliserat sig. Men nått måste jag ju ha nu.... Ah det ger sig. Har ju lite t shirtar men vill ju gärna ha en topp liksom.. Brottarlinne.. Känner mig bara ful i en stor t shirt :) nä nu börjar ja få ont i armen.. Skriver från mobilen. Usch kommer ha jätte ont imorgon!! Men det är det värt.. Nu ska det tränas!!! :) godnatt alla!

Permalink Livet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback