Myser med lillan

Ligger i soffan med min lilla tjej.. Hon sov tidigt och nu kan hon inte somna om så hon kikar på en film med mig.. Bruce den allsmäktige.. Hon har blivit en så underbar liten tjej.. Trotset har börjat lägga sig, nu kanske man får pusta ut några månader haha. Mkt nej jag vill inte eller jag vill själv... Men inte så mkt som förrut :) vet inte varför jag pratat om detta nu.. Kanske borde prata lite vikt :) men kunde inte låta bli när hon ligger här så sött breve mig. Imorgon är det vägning, ska bli intressant.. Godnatt!

Permalink Livet Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Novali

Tycker du gör rätt som stannar upp och är här och nu med en myssugen liten tös.

Spännande att få se ditt resultat själv är jag igång med första pulverpåsen :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback