Dag 1.. Igen!

Gjorde ju ett val och åt lite över påsk.. Hade då hållt på med pulver i 1.5 vecka.. Men nu kör jag igen från idag.. Fortfarande mätt efter igår så jag ha inte tagit min första shake än, men får nog ta och blanda till en.
Choklad/mint får det bli... Ska ta kontakt med cambridge konsulenten så jag får hem lite andra smaker. Slankas är okay men jag älskar ju cambridge. Choklad och vanilj... Mmmm.. Slankas choklad och vanilj får jag inte ner faktiskt. Och nu har det kommit en ny smak tydligen... Mango.. Älskar ju mango men det är säkert som slankas nya tuttifrutti, man tröttnar på den söta smaken..
Men har nu pulver hemma för minst 3 veckor så jag får ta det vid nästa löning.. Blir ju perfekt.
10 veckor kvar nu... Spännande!!

Nu kör viiiii!

Permalink VLCD Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback