Trött och frusen

Idag har jag vart riktigt trött.. Och fryser som bara den.. Frös igår med.. Helt iskall om händer och fötter. Men jag antar att det är positivt, det visar ju att jag är i ketos och ordentlig förbränning... Men önskar att de vore sommar nu. Det hade hjälpt lite :) såg nu att årets aqua blå festival är 8-10 juni.. Den 9 är corona summerparty och det missar jag aldrig ju.. Men då blir det bara 10.5 vecka pulver inte 12 som jag har räknat med... Skit.. Satan. Måste ju äta någon dag innan annars svimmar jag väl efter en öl haha. Så med 10 veckor hinner jag verkligen inte ner till 57 ju.. Det hade ju vart på gränsen även med mina planerade 12 veckor. Skiiiit.. Kan inte missa detta ju.. Sen börjar min semester den 18. Men denna gången ska jag ju äta rätt när jag slutar med pulvret.. Men sommar.. Då går ju dom flesta upp. Får sova på detta!

Permalink Livet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback