Det går framåt..

Snart 2 veckor gjorda.. På måndag alltså. Nu är det påsk och det är kalabalik runt påsk mat och GODIS.. Jag åt pulver hela jul och nyår så jag tycker inte detta är speciellt jobbigt alls. Firar inte påsk ändå och lagar aldrig någon seciell påsk mat heller.. Men godis är ju min stora last men jag tycker påsk godis är rätt äckligt ändå.. Jag ska inte gå i affärer hela påsken iaf bara för att slippa se på allt.. Man kan ju triggas och det vore totalt onödigt. Jag provade iaf lite kläder igår som jag har fått i storlek 38 och några passade.. 36 kläderna kommer jag i när jag är nere på 65 skulle jag tro.. Ska ta fram dom om någon månad eller så.. Skoj att prova och se hur långt man kommit. Får ju knäppt flera 2 jeans men hur snyggt är det när man preciiiis får knäppt dom men magen hänger över typ haha.
Längtar tills jag får på mig dom! :)

Permalink VLCD Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Beatrice

Hej Ninja! Tycker du är jätte duktig! Följer din blogg dagligen! Du är en stor motivation håller själv på med pulverdiet :) skriv lite mer hur mycket du går ner varje dag, det är roligt att jämföra:) Lycka till!

Postat av: Ninja

Hej! Åh va glad jag blir.. tusen tack! Gör du ren kur? Jag tycker inte riktigt om att väga mig varje dag eller iaf visa för andra för ena dagen kan jag ha gått upp 200 gram andra dagen ner 100.. Det är lite lättare att se veckovis. Håller tummarna sten hårt för dig! :)

Postat av: Anonym

Ja, jag kör en kur på 3 veckor! Är på 5:e dagen nu. Än så länge har jag gått ner 2,5 kg. Hoppas på att komma ner till 70 som är mitt första delmål och sedan är andra delmålet 65:) Start vikt var 74,5. Det är graviditetskilon som ska bort:) Okej då förstår jag. Älskar dig blogg! Hoppas vi blir smala och snygga till sommaren, haha:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback