Godmorgon!

Jag är på jobbet.. Sitter här och dricker en kopp kaffe och njuter av lugnet. Imorgon är det en vecka som jag har kört vlcd. Jag är så glad att jag kom igång igen.. Visserligen 3.5 veckor för sent men jag hoppas att jag hinner klart ändå. Lite arg nu i efterhand att jag va för klen för att orka fortsätta.. Men men nu är det bara att se framåt. Känns lite roligt att jag ska köra fram till semesterdagen för då jag jag ett häftigt mål.. Och får semestern i belöning när jag är klar! :) men sista veckan kommer jag börja byta ut en påse om dagen till en bar för att vänja magen vid fast mat.. Så jag slipper tillbringa första semesterveckan genom att trappa upp.. Men jag har bestämt mig att jag inte kommer röra en enda bar på dessa 12 veckor.. När jag gjorde mina 16 veckor så åt jag en del barer.. Alldeles för många.. Det blir så fel.. En del dagar åt jag bara barer. Nä fy det blir fel. Nu ska jag köra påsar och inget annat!

Permalink Livet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback