Dag 3 slut!

Och detta känns hur bra som helst.. Har försökt komma igång några gånger dom sista veckorna men inte lyckats. Men när jag väl bestämmer mig så ger ja mig fan på att klara det. Så dessa dagar har jag inte vart hungrig en enda gång. Helt sant. Så va det sist med när jag satte igång med mina 16 veckor. Har man bestämt sig så går det! Jag har 12 tråkiga veckor framför mig men det går så fort så jag tänker Inte ens på det. Ska fanemej klara detta!!! Har ju massa kläder som ligger och väntar på mig. Som Inte mitt stora arsle får plats i än haha. Åh... Sommar.... Ska ta de lungt denna vecka plus nästa bara för att jag ska landa i detta sen kör jag igång med träningen! Nu blir de sängen för min del... Natti!!

Permalink Livet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback