Då är jag igång igen!

Nu är det exakt 12 veckor till min semester så nu är det dags att ta dom sista kilona.. Satte igång idag och det känns riktigt skönt! Har vart på G innan att fortsätta men har liksom inte blivit av. Men nu börjar det bli gott väer ute och jag insåg att jag inte vill springa runt med en massa extra kilon i sommar. Så nu blir det 12 rena veckor pulver, eller tills jag är i mål helt enkelt det får jag se längre fram när jag gått ner lite hur det ligger till. Går ner i snitt 1-1.2 kg i veckan men jag har lagt på mig några extra kilon sen jag började äta då jag åt slarvigt bara för att jag ville fylla upp mina energi lager då jag blev så jäkla uttorkad sist. Kommer göra som jag brukar skriva upp efter varje vecka hur jag ligger med vikt och mått... Men eftersom jag slarvat så med maten kommer jag antagligen inte börja skriva upp det här förrän jag är nära där jag slutade sist. Jag låg på 66.6 när jag satte igång att äta... Ska bli gott att få tillbaka min platta mage igen den har bullat upp sig lite sen sist.. Även låren.. Fick massa kläder av en kompis som har small (36) i storlek och dom fick jag nästan på mig när jag vägde 67, så dom passar mig inte mer nu. Jag fylldes ju fort med vätska med osv... Men kommer jag ner till 57-60 så kommer dom sitta fint.
Längtar!

Dag 1 idag så jag kommer alltid ha vägning och mätning dag på måndagar istället för fredagar.. Längtar till nästa måndag så jag får se hur mkt vatten som försvunnit och sen äntligen vara i ketos igen!

Godnatt alla!

Permalink VLCD Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Novali

Jag tycker du är grym!

Kom hit via fl och ska läsa igen lite här Jag tänkte tjuvstarta imorgon med ren vlcd, har skrivit i övermorgon på min bloggen, just nu känner jag mig lite orolig för att inte klara det

Postat av: Ninja

Åh tusen tack!!

Jooo klarar jag det så klarar du med. Jag lovar dig! Ge dig bara fan på att bli av med dina extra kilon så går det... Sommaren närmar sig visst vill du vara fin i din nya bikini?

Jag hejjar på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback