Första veckan är över!!

Så glad.. Äntligen är första så kallade helvetes veckan över! Jag har som sagt mens så jag har inte gått ner så mkt som jag skulle vilja men hoppas det blir lite bättre resultat nästa vecka istället. Jag är så nöjd.. Äntligen igång.. Va lite rädd att jag inte skulle hinna innan sommaren men det kommer bli på håret detta.. Hoppas ju vara nere på 57 men skulle tippa på att jag landar på ca 58-60. Men då får det va så inget att göra åt det nu ändå. Hade jag börjat för 3 veckor sen som jag hade planerat så hade jag klarat det. Men men! Nu är det bara att kämpa på.. 11 veckor kvar idag tills jag börjar äta.. Min första semesterdag, det kan ju inte bli bättre!! :) kommer köpa mig en riktigt snygg bikini och bara njuta av sommaren..

Permalink Livet Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Vad är det för app?

Postat av: Ninja

Weightbot! Huuur bra som helst :) Vet inte om de finns för android men för iphone finns de.

Postat av: susan

Hej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback