Tät i näsan

Gud va jobbigt vart snorig nu i flera veckor. Tät i näsan köpt hur många nässpray som helst får ingen luft på nätterna... Lite grinig stått still på vågen några dagar.. Blää... Minskar i omfång känner jag men inte på vågen. Kan inte ha mina Gina linnen mer har ju Large på alla och dom är som nattlinnen på mig ser bara sjukt ut. Måste få tag på small nu :) Dom i Large får jag lägga undan tills nästa graviditet!

Imorrn blir det tandläkaren för mig... Har haft skitont nu i 2 veckor men nu är det dags att göra något åt det. Jag borstar tänderna noga och dricker mkt men när man dricker pulver så blir det en annan ph balans i munnen och man är torr.. Vilket jag ofta är... Dvs stor risk för karies... Skit.... Hatar spruuuuutor i munnen.... GRRRRR!

Mindre än 2.5 månad kvar... Kom igen nu inga mer hål efter detta!

Permalink Livet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback