Sluta banta?

Idag är det 4 personer som sagt till mig att jag måste börja äta att jag inte får gå ner mer i vikt nu... Haha.. Såna saker har man aldrig fått höra förrut.. känns lite konstigt. Har ju 13 kilo kvar :) Får snart börja va tyst om min diet på facebook och till vänner... inte skoj att få höra att man ska va rädd om sig och sluta med pulver.. Jag har fortfarande övervikt kvar så jag kommer fortsätta.. Vill kunna springa runt i bikini i sommar och känna mig bekväm.. Men har en känsla av att jag kommer gå en månad pulver där precis innan sommaren, bara för att få bort några kilon till så magen blir platt och fin... Typ maj eller nått... april-maj :)

Tycker inte ens detta är jobbigt mer.... jag kör bara på... Gjort 25 bara 13 kvar de fixar jag!

Permalink VLCD Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Helena

Jag tycker att du är fantastiskt duktig! Men du är 175 cm lång och vill ner till 57 kg? Du får då ett bmi på 18,6, vilket är underviktigt. Är det verkligen det du vill, låter väldigt lite i mina ögon. Självklart är det ditt liv och din kropp :) Jag blir bara lite fundersam över ditt mål. Jag är själv 182 cm och har satt mål på 75 kg för då ligger jag runt 22-23 i bmi. Ditt mål är nästan 20 kilo mindre, kanske jag borde tänka om :D Kämpa på, jag läser din blogg hela tiden!



//Helena

Postat av: Ninja

Hej! Va roligt att du läser min blogg :) ja 57 kilo är precis på gränsen till undervikt, gjorde nån BMI grej på internet och då va jag underviktig när jag låg på 56.. Jag ska ju bara ner och vända jag vill absolut inte ligga på 57 när jag är klar. Planen är att gå ner dit och sen börja äta och eftersom man får tillbaka 2.5 kg i vatten bara dagarna efter och sen all mat som finns i magen sen väger med så jag kommer ligga på 60-61 när jag är färdig. Normalviktig :) alla kroppar är så olika du kanske har jätte fin kropp med 75 kilo. Men jag har fortfarande jätte stora lår och mage :( det måste bort... Men tack för omtanken :) äter du också vlcd? Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback