Sista delmålet!

Som sista delmålet innan jag nått målvikten har jag bestämt att äntligen fixa till min telefon.. Jag tappade den i asfalten i somras och sen dess har den en sprucken display. Imorgon så ska vi till Ikea för att köpa lite nya handdukar osv.. Så vi ska åka in till centrum först och lämna telefonen, det tar bara 2 timmar för dom att fixa.
Min telefon är ju svart men jag ska konvertera den till vit... Kommer bli så bra! Så framsidan som är sprucken ska bytas samt baksidan och sen även batteriet som har blivit så dåligt.. Har haft den i 2 år så det är väl dags!




Inte min men så ser den nästan ut.. Har gått att använda men alla kommenterar det ju haha.. Inte skoj när den är sprucken!

Så här fin kommer den bli!



Som sagt jag väger idag 67.4 och jag har satt upp som mål att väga 66 nästa fredag.. Vilket jag hoppas att jag klarar. Men eftersom lönen kommer nu och vi ändå ska till Gbg så fixar jag detta till mig nu i delmåls belöning!
Sen när jag är på 66 kilo så är det bara 9 kilo kvar till MÅÅÅÅÅL!!!

Permalink VLCD Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: emma

så roligt att läsa om dina belöningar, hoppas att det blir alldeles underbart!

undrar över de produkterna du hade bild på längre ner, färdiga shakes och bars. räknas de också som VLCD eller är det bara LCD? håller du dig i ketos på 3 sådana om dagen, eller hur fungerar det?

själv har jag hållit på med slanka ren kur i 20 dagar nu, och börjar snegla åt barsen... börjar sakna att tugga och vore fint att bestämma när det är bars-dags, lättare att stå ut då!

tycker verkligen din resa är inspirerande, tack för peppande läsning och lycka till sista biten nu!

Postat av: Ninja

Hej! Roligt att du hittat hit. Jo så här är det på barer och dom flesta färdig shakes så står det LCD. Men allt handlar om att stanna i ketos och det gör du upp till 800 kalorier, jag har haft dagar där jag bytt ut alla 3 påsar mot barer. Även tagit 3.5 bar vissa dagar.. Så det räknas som VLCD så länge du inte går över 800 :) Då trillar du ur ketos och blir hungrig. Förstår att du är sugen på att tugga, sist jag gjorde 6 veckor vlcd så drack jag bara och höll på bli galen.. Man måste få tugga.. vi är skapta för att tugga. Så ta du en bar om dan och ta bort en påse det gör inget! Tack va glad jag blir.. Hoppas jag peppar dig och andra så ni också orkar ta er i mål! :)

Postat av: Helena

Jag har så svårt att komma igång. Har försökt ta mig igenom dag 1 så många gånger nu, men misslyckas hela tiden. Några råd till en misslyckare :) ??

Postat av: Ninja

Åh va surt.. Vet precis hur det är! Jag gjorde som du försökte hela tiden men föll på dag 1..2.. Eller 3! Kroppen är ju så van att äta så när vi plötsligt svälter den så går vi emot både psyke och kropp. Läs mina tips och råd vlcd, där har jag skrivit lite om fröer osv du kan använda dig av första dagarna innan man hamnat i ketos! Lycka till :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback