Resultat Vecka 14

Startvikt 88,4 kg Längd 175 cm

 -3,0 Kg Vecka 1
-1,2 Kg Vecka 2
-2,1 Kg Vecka 3
-2,2 Kg Vecka 4
+0,1 Kg Vecka 5
-2.5 Kg Vecka 6
-1,9 Kg Vecka 7
-0,3 Kg Vecka 8
-1,4 Kg Vecka 9
-1,5 Kg Vecka 10
-2,0 Kg Vecka 11
-0,5 Kg Vecka 12
-0,8 Kg Vecka 13
-1,2 Kg Vecka 14
------------
-20,5 kg totalt


Byst: -15 cm
Midja: -20 cm
Stuss: -19 cm
Lår: -11,5 cm
Vad: -4,5 cm
Arm: -7 cm
-------------
-77 cm totalt





Lite tråkigt för jag va ju på 67.4 i onsdags... Men men. Dom får jag säkert med mig nästa vecka :)

Permalink Veckans viktresultat Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: FruKnepig [en klick humor]

härligt att du går ner :)

Postat av: Fraj

imponerande :D

Postat av: Ninja

Tack tjejer :)

Postat av: FERHAT - Nyexaminerad sjuksköterska

Jag är en nyexaminerad sjuksköterska och jag har skrivit ett inlägg om hjärt-lungräddning på min blogg. Nu undrar jag om du vet vad hjärt-lungräddning (HLR) är och hur man utför det?



Skulle vara tacksam för om du bara svara på frågan då jag vill undersöka och se hur många ungdomar som egentligen kan HLR.

Postat av: Helena

Man kan tydligen inte kommentera ditt senaste inlägg så jag skriver här. Jättefina bilder, vilken otrolig viktminskning! Har du någon i din familj som är skeptisk till pulverdieter, vad säger man till en sådan person att man vill dieta med pulver?



Mvh Helena


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback