Resultat Vecka 12

Startvikt 88,4 kg Längd 175 cm

 -3,0 Kg Vecka 1
-1,2 Kg Vecka 2
-2,1 Kg Vecka 3
-2,2 Kg Vecka 4
+0,1 Kg Vecka 5
-2.5 Kg Vecka 6
-1,9 Kg Vecka 7
-0,3 Kg Vecka 8
-1,4 Kg Vecka 9
-1,5 Kg Vecka 10
-2,0 Kg Vecka 11
-0,5 Kg Vecka 12

------------
-18,5 kg totalt


Byst: -13 cm
Midja: -17,5 cm
Stuss: -19 cm
Lår: -9,5 cm
Vad: -3,5 cm
Arm: -5,5 cm
-------------
-68 cm totalt



Denna veckan va inga höjdar resultat.. Men jag har mens och känner mig som en uppblåst ballong runt hela kroppen. Jag gick ner mkt förra veckan så jag får väl ha en platå vecka nu då. Kommer komma igen nästa vecka :) Jag ligger under 70 iaf.. Skönt att gå ner långsamt ändå.. Så all hud hinner med. Jag har inte blivit rynkig någonstans.. Va lite rädd för det i början.. Men magen är stram och platt och det dallrar ingen annanstans. Dags att ta tag i träningen med så man blir hård om kroppen.. Längtar så till sommaren. Ska bli så skönt att gå runt och faktiskt va stolt över sin kropp utan att hålla på dölja den.... Får nog slänga ner mina 42 shorts i källaren jag köpte förra sommaren haha :)

Nä nu ska jag susa till jobbet... Snart kommer lönen.. Tur jag jobbade så mkt i december för delmål 3 kommer snart.. 66 kg.. Ska ge mig själv massa belöningar :) Sen är bara målvikten kvar. Kommer fira ordentligt när jag kommit ner till 60.. Men sen ska den sista biten fixas också till 57..
Men jag är riktigt stolt över mig själv nu 12 veckor alltså 3 månader utan mat och jag har gått ner 18.5 kg.. Sammanlagt på pulver iår 24.1 kg!

Snart snart snart! :)

Permalink Veckans viktresultat Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

ÅÅ va roligt att se hur bra det går för dig!! Sjukt motiverande! Jag försöker kämpa på jag med! hoppas jag lyckas lika bra som dig!

Postat av: Ninja

Tack va roligt att jag ger dig lite motivation :) Såg på din blogg att siffrorna går neråt för dig. Roooligt! :)

Postat av: http://www.improveme.se/mywaydown

Bra jobbat! :-) Fortsätt kämpa! Jag har gått på det en gång innan och då gick jag i 96dagar! :-) Skitbra jobbat! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback