Mina belöningar när jag kommer i mål!

Nu har jag börjat spara.. Har några saker som jag kommer skänka mig efter att ha klarat min VLCD diet. Vet inte exakt nu men kommer ungefär ha gått på pulver i 6 månader när jag går i mål. 37 kilo på ett halvår!
Funderat och funderat vad jag kommer ge mig själv i belöning men jag vet nu.. Har vetat ett tag men inte berättat för er!


Jag kommer först gå och göra en Brazilian blowout! Det är en keratin behandling för frissigt hår.. Till och med afro krullat hår blir platt.. Det är som en rakpermanent men bra för håret istället för slitsamt som en vanlig rakpermanent är. Jag har ju vart svarthårig i så många år så nu när jag blekte det för att få det ljusare så blev det ganska förstört.. Detta va i somras så nu har det växt ut en del men jag behöver platta det efter varje dusch och detta vill jag nu slippa.. Detta håller i sig i ca 4 månader...



Sen kommer jag göra en hårförlängning! Velat göra det jättelänge men inte blivit av inte velat lägga ut dom pengarna när jag blir en fet tjej med fint hår.. Kändes så onödigt!
Kommer göra detta i Gbg precis som Brazilian Blowout.. Nagelslingor med keratinwax.. Håller 3-4 månader sen får man sätta upp dom för en tusenlapp :) Dom växer ju ut med håret...  Lite osäker om jag ska ha platt hår eller med lite vågigt hår men jag tror de får bli rakt! Blandat ljusbrunt och blond...






Sen kommer jag göra acryl naglar, gör nog det med när jag ändå är i Gbg.. Fransk med lite glitter detaljer tror jag det får bli!




Detta kommer jag göra när jag fortfarande går på pulver.... Sista veckan typ... Sen som avslutning kommer jag åka till Gbg och vara modell för en dag! Velat det jättelänge men som sagt... Vem vill ha foton på sig på ett fetto?
Så "The Studio" i Göteborg får det bli... Mailat med dom nu på morgonen och modell för en dag besök hos dom kostar 930:- inkl sminkning, fotografering och 3 digitala bilder, per person. Sen får man köpa till mer bilder.




Jag kommer gå på pulver fram till den dagen jag ska ta kort på "The studio".. Det är just för att jag inte vill ha dom där 3 kilona på mig som man får dagarna efter man börjat äta samt den lilla put magen som kommer när all mat lägger sig i magen. För det lär det ju bli första tiden efter man börjat äta efter SEX MÅNADERS pulver :)

Meeeen sen på kvällen efter fotograferingen är gjord så kommer jag och min man gå ut på nån fin resturang och äta en god middag.. Kommer inte vara nått problem med magen då jag äter barer som gör att tarmen alltid jobbar så tarmvred är att utesluta.. Denna dagen kommer jag minnas länge.
Fotografering i Gbg sen middag på kvällen med mitt hjärta!

Där tar min resa slut...... Smal och fin... Fin i håret och naglar... Känna sig som en modell för en dag... Sen avsluta med en god middag och några drinkar :)
Sen sätter den riktiga resan igång. Att hålla vikten! Lätt att gå ner men svårare att hålla..

Jag vet redan nu hur det kommer se ut.. Fotograferingsdagen och middag på kvällen.. Ska försöka pricka in det på en fredag sen helgen kommer jag äta allt gott som finns och vara hur grisig som helst. Det har jag förtjänat efter mina 6 månader :) Sen kommer jag vara strikt måndag-fredag kl 18... Äta nyttigt enligt LCHF.. Fredag efter 18 och hela helgen kommer jag äta allt gott jag vill. Sen i veckan vara nyttig!
Tror det kommer funka helt utmärkt...

Med allt detta i tankarna så blir det inga som helst problem att fixa sista veckorna. Tror det blir max 10 veckor till! 8-10 :) Nu köööör jag på!

Permalink VLCD Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback