Kroppen börjar säga ifrån tror jag?

Jag vet att det är förkylningstider men jag har vart snorig i 4-5 veckor nu... Jobbigt.. Min hud har blivit väldigt torr.. Får konstiga sår som dessutom är svårläkta.. Har fått munsår.. Fått blodtrycksfall dom senaste dagarna.. *Snurr Snurr*.. Det känns som att mina reserver på vitaminer och allt börjar ta slut? Tar sedan 2 veckor vitamintabletter... Tar 1 men man får ta 2 så jag ska nog ta och höja min dos. Jag har gått ner såpass mkt i vikt så inte nog med att sista biten är seg, kroppen börjar nog säga att det ska ta stopp nu. Men jag är envis SOM FAAAN så jag tänker inte ge mig. Absolut inte! Jag ska ner till den vikten jag sagt om det så är det sista jag gör... Jobbigt med alla motgångar bara. Kommer säkert ta 2 månader till så det hade underlättat om jag slapp alla dessa biverkningar. Men jag får kämpa på helt enkelt.... Kanske får ta och boka tid hos en läkare om det blir värre.. Man "ska" ju träffa en läkare efter 3 veckor men det har jag aldrig gjort för jag mår ju bra... Men han kanske kan ta lite prover bara för att se så allt är bra med mig, ge mig några lugnande ord. Men tar inte det där nu... Men blir det värre så.

Tråkigt med alla som får liiite motgångar och sen väljer att äta... Ser det hos så många... Dom har väl sån lust efter mat att dom inte orkar mer.. Varken fysiskt eller psykiskt.
Jag tänker iaf inte bli en av dom.
Jag kommer tycka att det är supergott att äta igen.. Inte så att jag längtar men det ska bli gott... Men absolut inget jag skulle avbryta pulver kuren för.. Går inte runt och är hungrig/sugen...

TRÖTT PÅ ATT VA FET!

Jobbat dygnet så fick inte väga mig imorse så jag kommer nog skutta ur sängen imorgon bitti, ska bli roligt att se vad det visar...

Kram på er!

Permalink VLCD Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Thin For The Win - En blogg om VLCD

Hej! Tycker du är jätteduktig! Superbra och inspirerande blogg :)

Postat av: Ninja

Åh tack! Ska kika in till din blogg, om jag inte redan snurrat runt där :)

Postat av: Daniel

Hej! Jag känner igen dig om jag får se dig, men jag såg dig faktiskt inte inne på CK:s . Eller så tänkte jag bara på godis:) De är bara att komma fram till mig och hälsa och prata på om du vill de. Det tycker jag bara är roligt. Lycka till nu med ditt kämpande med pulver dieten ! Detta fixar du. Ha de bra. Kram...

Postat av: Ninja

Tack så mkt, jag hoppas att jag klarar detta och kommer in i mål. Bara man vill så.. Håller tummarna för dig och ditt kök! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback