Hoppas jag ska hinna!

Jag har ju räknat ut att jag ska hinna med och vara på 57 kilo den 9 mars.. Det är alltså 8 veckor räknat från fredag som kommer nu... Då har jag gjort vlcd i 20 veckor. 5 månader! Då måste jag gå ner i snitt 1.5 kg i veckan och det har jag ju lyckats hålla till nu.. Vissa veckor mer andra veckor mindre. Men hinner jag inte får jag väl hålla på ett halvår haha... En månad mer eller mindre kvittar! Men jag borde hinna... Har börjat fundera på vad jag ska göra när jag är klar.. Måste ju belöna mig :) hårförlängning och fixa naglarna ska jag göra iaf.. Men sen funderar jag på att åka med gubben på en liten weekend resa. Göteborg-Kiel. Bara äta gott.. Njuta av varandras sällskap.. Ha en mysig dag i Tyskland :) det ska vi bannemej göra! Bara få klä upp sig i en fin klänning.. Äta en god middag.. Ta några glas i baren.. Föreslog det för ett tag sen och han tyckte det lät kul... Och efter min 5 månaders viktresa så är jag värd det! Längtar redan.. Det gör mig bara mer motiverad att fortsätta detta när jag tänker på mina fina belöningar :) Nu sitter jag på jobbet och tittar på tv.. Dricker min pepsi Max. Livet är bra underbart ibland! Puss på er!

Permalink Livet Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anne-Li

Hallå Ninja!

Tänkte på det....kan man verkligen dricka Pepsi Max utan att man faller ur ketosen? När du gick på XtraV, skulle du äta omega-3 då?

Det syns verkligen att du gått ner så mycket...visst är det roligt? Jag vill också att det ska börja synas på mig ; ) ha ha ha....Kommer väl. Har ju 4 veckor på mig. Good luck!

Postat av: Ninja

Hej! Jag va också lite skeptisk i början.. Men det går superbra! Bra att ta till när man blir lite sugen :) inget socker men vissa blir visst triggade när dom dricker light.. Hjärnan tror att det är socker. Du får prova! Ja dom ville att man ska äta omega 3, vilket jag gör nu med.. Bra fett transporterar bort dåligt fett. Tack så mkt roligt att det syns så mkt.. Har nog inte riktigt kommit dit än där jag ser det själv! Så du ska köra 4 veckor nu!? Lycka till.. Första dagarna är tuffa men sen kommer det bara flyta på :) du klarar allt bara du verkligen vill!

Postat av: Anne-Li

Jag är ingen läskdrickare, var bara nyfiken. Men däremot är jag sugen på att äta mina Omega-3...kan ju inte vara till någon skada, anser jag.

Det syns verkligen att du gått ner...ser du inte det??!

Nu är jag inne på fjärde veckan, kör 4 veckor till.

Sen mäste jag börja äta för sen blir det thaimat...och kall god öl!

Postat av: Ninja

Dina omega ska du absolut ta.. Det menar iaf xtravaganza! Där fick alla till sig det att köpa omega 3. Tack så mkt joo jag märker att jag har gått ner men jag känner absolut inte att jag har gått ner så mkt att folk ska reagera så på det.. Folk på jobbet.. Vänner.. Alla möjliga människor säger att det syns otroligt mkt. Har lite svårt att ta till mig det.. Men jag kommer allt va stolt när jag är i mål. Tror jag kommer förstå då :) 4 veckor är ju huuur bra som helst.. 4 till fixar du! Sen kommer du va snygg i din bikini när du skuttar runt i Thailand :) och skulle du nu inte känna dig färdig eller att det har blivit lite väl mkt gött där borta så kan du alltid fortsätta när du är hemma igen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback