HELVETE!

Jag fick min mens ikväll... Och jag som har vägning imorgon.. Suck säger jag bara :( Jag hade ju mensen för bara 1.5 vecka sen eller nått men jag har ju P-stav så den kommer och går lite som den vill just nu.. Inte vart så förrut men jag antar att hormonerna inte riktigt vet vad som händer.. Vikten beror ju mkt på det.. Så jag får väl förvänta mig skit resultat imorrn igen... Men då blir det säkert mkt bättre nästa vecka.. Men va hjälper de mig nu.. Haha faaan... Vill ju att de ska gå neråt!

Idag kände jag mig smal för första gången... Höftbenen sticker ut.. Mitt nya medium brottarlinne är alldeles pösigt.. Det går neråt nu det ska bli riktigt kul att se hur jag ser ut på 57!

Håller på tvättar nu.. lagom kul men måste ju göras.. Imorrn ska jag iaf ta mig en lång sovmorgon.. Umgås med min familj.. Fick hoppa in och jobba i helgen men jag får säkert vara ledig lite mer nästa vecka isåfall :)

Sitter och surplar på cola zero.. Mums.... :)

Permalink Livet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback