Heeelg..

Har jobbat varenda dag hela veckan.. Börjar bli lite trött nu.. 11 timmar idag sen ska jag hem och ta en rejäl dusch.. 5 timmars jobb imorgon men sen har jag faktiskt tagit ledigt på tisdag. Ska till min tatuerare och fortsätta på min sleeve.. Insida armen denna gången så det blir liiiite smärtsamt.. Men jag får väl genomlida. Hade gärna tagit en öl eller 2 innan men jag får ju inte det på vlcd så.. får klara mig ändå :)
Jobbar onsdag-torsdag men sen har jag faktiskt inget bokat fredag-lördag-söndag så jag hoppas jag får njuta av lite ledighet. Nu är mensen borta iaf så det blir förhoppningsvis en lite bättre vägning på fredag... Va ju på 69.9 men gick upp till 70.8 när jag fick min mens.. Mätte runt kroppen med men det va inte en centimeter mindre.. Svullen usch! Börjar fundera på detta med gym.. Kanske dags att släpa sig dit.. Vill ju vara fast i kroppen.. Kommer inte köra förbränning har jag bestämt mig för.. Jag går ju ner ändå med vlcd. Jag ska satsa på styrka.. Body pump va längesen det ska jag ta upp igen! Fasen inte vart där på 2.5 månad typ... Dom har ju barnpassning med så jag och sambon ska ta och åka dit ihop.. Han har börjat träna.. Behövs för han har gått upp massor i vikt. Skitkul! Han har vart som en pinne i alla år fast jag har matat honom med massa gott och lagat hur mkt mat som helst... Nuuu först har han börjat gå upp.... Vilka armar och mage :) Så glad för hans skull.

Nää nu ska jag jobba vidare här...

Permalink VLCD Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback