Godkänd!

Tutti fruttin va helt klart godkänd. Inte alls så där sliskigt söt som dom andra! Så den får de bli att köpa mer av... Lite roligt för jag har fått så många mail nu av tjejer som vill börja med pulver och frågar om tips.. 4 stycken har redan satt igång.. Min chef bland annat :) Hon hade köpt modifast och ville prova... Så häftigt att folk verkar se på mig att jag gått ner och blir sugna själva..... Riktigt kul!

Vart en lång dag idag.. Vart på läkemedelutbildning.. Fick alla rätt på provet och en påskriven delegation.. Skönt.. Den skulle gå ut om 2 veckor så nu slipper jag oroa mig för de... Sen jobbat.. Ska iväg och jobba imorrn igen.. 8-17. Sen är jag ledig fredag och helgen.. Planerat att träffa massa av mina goa vänner som jag så sällan hinner träffa nuförtiden. Ska bli så mys!

Lite sur bara min cola är slut hade ju 4-5 flak stående i skafferiet men alla e slut nu... Men ska kika efter erbjudande på flak i tidningen så ska jag köpa på mig massa igen. Så gott att ha hemma :)

Näää Gäsp kl 6 ringer klockan... Godnatt!

Permalink Livet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback