27 kilo gjorda 10 kvar!

Känns som att resan snart är slut.. Gått ner 27 kilo och har 10 kvar... Ska bli så skönt! Det går ju så himla segt nu på slutet så man tappar fokus lite.. Inte jobbigt att inte få äta men gamla vanor som spelar in.. Går det inte tillräckligt bra så skiter jag i allt. Och äter :) men nej nej.. Bara och kämpa på. Mkt skov nu står still i 2 veckor men sen går jag ner 2 kilo på en gång typ. Lite spännande denna vecka för jag hade för längesen satt upp målet att nu på fredag så skulle jag nått mitt sista delmål, 66 kilo. Har ju gett mig reparation av min telefon i present och belöning för sista delmålet.. Gjorde det förra veckan så vore kul om jag kunde nå 66 kilo nu på fredag. Vägde 66.9 imorse... Stog först på 66.4 men sen 66.9 så jag satte 66.9 så jag inte blir besviken Imorrn.. Haha. Väger mig ju varje dag :) så jag skulle kunna gå ner till 66 tills på fredag. Men jag får väl mens eller nått annat som förskjuter det :) otur som vanligt. Jag får väl vänta och se!

Permalink Livet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback