1 Januari 2012

Då går vi in i det nya året... Nu är det inte bara jag som brottas med min vikt utan typ halva sveriges kvinnor och män som lovat att dom ska gå ner i vikt och börja gymma/banta i nyårslöfte! Jag har ju redan börjat jag.. Gick  in i vecka 11 igår och 16 kilo är borta. 3 kommer tillbaka garanterat när jag börjar äta så 13 kilo fett kan man ju säga... Känns riktigt bra! I vintras när jag körde gick jag ju ner från 94 till 81.5 på 6 veckor. Sen kom jag ju aldrig igång igen efter min mathelg så jag va så fruktansvärt besviken på mig själv så jag gjorde det jag alltid gjort. Åt som aldrig förr. Vilket resulterade att jag gick upp en del.. Har en viktapp i telefonen så jag ska kika nu direkt.

Satte igång 13 januari på 94 kilo! Mina resultat ser ni i min blogg på gamla inlägg..
Började äta mat igen den 27 februari (min födelsedag). Vägde då dagen innan 81.5!
Efter en vecka vägde jag 82.4 och ännu en vecka senare 83.8. Vägde precis samma en månad efter jag började äta alltså en viktuppgång på 2.3 kilo på en månad (vatten). Men efter 5 månader så vägde jag 88.3 hade alltså gått upp 7 kilo! USCH! Nu är mina 2.3 vattenkilon där i men i rent fett 4.5 kilo! Alltså den 13 juli vägde jag 88.3 kilo och fick då för mig att börja äta VLCD.. Det höll i 11 dagar sen sabbade jag det.. Då vägde jag 84.1 kilo men det försvann väldigt fort!

Och nu började jag den 21 oktober och vägde in mig på 88.4 kilo!

Lite fräckt att ha den appen i telefonen så man kan se tillbaka på hur det vart... Ladda ner den ni med iphone och såna telefoner. WEIGHTBOT heter den kostar väl 7-15 kronor men SÅÅÅÅ underbar och lätt att förstå. Haft en del andra men dom har bara vart krångliga och svåra att tyda.



Kopia ur min app.. Här hade jag gått ner precis hälften av resan.. Mitt andra delmål på 74.2.. Tror jag fixade det dagen innan jul eller nått sånt där! :)
Dagar som gått och är kvar är bara en chansning på hur länge det kommer ta enligt mig. Har satt datumet till 9 mars men det kommer nog inte räcka.. Går så segt nu på slutet!


GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA!

Permalink VLCD Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Helena

Hej hej! Vad duktig du har varit! Jag ska själv köra igång med en pulverdiet imorgon. Kan du inte skriva ett inlägg om dina bästa tips när man går på pulverdiet?

Mvh Helena

Postat av: Ninja

Hej! Åh tack så mkt.. Roligt att du också ska komma igång nu! Absolut ska knåpa ihop ett under dagen :) Mvh


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback