Irriterad!

Har säkert skrivit om detta förrut men jag köpte iaf 2 par skitsnygga jeans i mellandagarna... Kostade 500 styck men nu bara 250. Iaf så har jag dom ena på mig på jobbet idag och det irriterar mig grymt mycket att dom blivit för stora... Det är ju mitt mål så egentligen borde jag bli glad men jag är arg att jag inte tog dom i mindre storlek haha.. Fast jag visste ju inte vart jag skulle landa så när jag tog dessa satt dom ganska bra lite tajt kanske. Storlek 28... Nu är dom för stora.. Suuurt.. Men hade inga byxor va ju tvungen att ha något på mig genom resans gång. Nu får jag allt vänta tills jag är färdig som jag har planerat. Sen en månad efter jag slutat dricka mina påsar så ska jag börja köpa kläder. Då borde vikten stabiliserat sig. Har köpt lite Small leggings nu jag får ha så länge.. Har ju 9 kilo kvar att gå ner. Inga mer jeans blir det iaf.. grrr... Snyft!
Får väl lägga ut dom på tradera eller så sen... Så nu har jag iaf storlek 27... Storlekar i jeans är mellan 25-34 så jag har krympt en del :D Hade 32 om jag inte minns helt fel... 44 om man räknar vanliga storlekar...

Känns underbart.... Får väl sörja mina fina jeans tills jag köpt nya.... Haha... Vilket världsproblem...



Permalink Livet Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: M Karolina (familjeliv)

Jag väger inte ens över 60 kg o skulle aldrig få på mig ett par 27:or :( Jag måste bestå mest av fett... eller så är det nåt annat som e galet. Sjukt breda höftben har jag iofs. Kan inte köpa normala jeans. Köper alltid stretch för att slippa få ångest över storleken. Tacka vet jag då man hade stl 26 och kunde köpa ett par hederliga Levis. 27 skulle jag vara superlycklig över om jag fick på mig. Grattis!

Postat av: Ninja

Hur lång är du? Det kanske beror på det.. Jag har en jätte liten platt rumpa så min stuss vidd är inte alls stor. Sen är jag 1.75 lång.. Tråkigt men du kommer komma i 27 snaaart! <3

Tack!

Postat av: M Karolina (familjeliv)

Jag är 174 cm lång. Kom inte ens i 27:or är jag vägde under 50 kg :/ Det är liksom i midjan det blir trångt. Höfterna är i vägen. Så det lär nog aldrig hända tyvärr om jag inte satsar på att bli ordentligt underviktigt. Jag har ju inte direkt den plattaste rumpan, så den kanske gör sitt oxå. Glad för din skull iaf! :)

Postat av: Ninja

Jaha ajdå.. Åh skulle så gärna vilja ha rumpa. Min är pinsamt platt.. Bred och platt liksom. Va glad för din rumpa tjejen :) Åh tusen tack! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback