Giffel dax!

Jag vet inte riktigt vad det beror på men jag lagar mat och bakar som aldrig förr. Jag blir liksom mätt av att laga maten inte som alla andra tror att jag mår dåligt av det och blir hungrig :) Slutade jobbet 9 imorse nu så står jag och gör gifflar.. Ska fylla dom med lite olika saker... Nutella... marmelad.. ost + skinka... fetaost. Kommer nog bli gott! Lite tråkigt när jag själv inte kan smaka men jag får allt vänta några veckor. Funderar lite på vad jag ska laga till middag.. Leona åkte till sin mormor igår men Samir vill ju ha mat :) Ska lägga upp lite kort på gifflarna sen.. Hoppas dom blir bra aldrig gjort såna förrut.. Ska ner till tvättstugan nu och tvätta lite.. Fortsätta fålla upp gardinerna i vardagsrummet.. Ta en tur med dammsugaren.. Jobbar först imorgon så jag kan bara slappa idag. Skönt! Vart några turer i stan men fy satan va kallt det är...
Va tvungen att lämna in telefonen på mobilbanken då jag tappade den i golvet igår och den stendog. Måste gått sönder något, eller så har batteriet bara lossat lite HOPPAS JAG. Det återstår att se!

Permalink Livet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback