Från XL till XS

Köpte ett par leggings från tradera i storlek small.. Ginas jeans leggings.. Skulle chansa för jag älskar dom hade samma i large förrut som jag nästan spräckte sönder haha.. Iaf så fick jag hem dom idag och det va kul att se men dom är på gränsen till för stora.. Så det får bli xsmall nästa gång. Tänk va sjukt. Xl till xs på 4 månader.. Iof 27 kilo så det är inte så konstigt. Gått ner en halv människa :) så nu får jag gå runt i mina halv stora kläder tills jag är klar så jag vet vart jag landar storleks mässigt. Ingen ide att slänga ut massa pengar på kläder som man inte kommer kunna ha sen ändå :) kommer vänta en månad efter jag börjat äta bara för att vara helt säker på vart jag landar... Kommer vara på 60-65 helst 60 men aldrig någonsin över 65! Ska åka till Gina för att prova xsmall bara för att se och FATTA att jag faktiskt gått ner så mkt... Förstår de inte skälv. Siktade på en liten M men xsmall vet ja inte om jag vill va.. Fast sen är ju alla märken olika. Vissa m är skit små andra small är stora.. Men detta va roligt! :)

Permalink Livet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback