Blev ingen bild!

Jag va för snabb för att ta kort... packade in i frys.. skickade med samir han skulle förbi min mamma idag så han fick med sig ett tjugotal :) Luktar helt uuuuuuuuuuuuunderbart gott här hemma. Så otroligt mjuka och luktar så gott.. Nära att skita i allt och äta men nä jag får allt hålla mig. Får ju inte äta än. Kanske dumt att sätta igång och baka, det suger lätt då i kolhydrat tarmen. Vem kan motstå nybakat bröd liksom. Med smält nutella i eller smält ost.. Mums.. Nä jag får skärpa mig. Ska ner och hämta tvätten sen ska jag faktiskt ta mig en tupplur :) Inte allt för ofta jag gör det på dagen men nu ska det bli riktigt gott...... Ska låta det stå öppet med så slipper jag den nybakade luften här sen :) 9.9 kilo kvar då kan jag ju inte ge upp.. Ca 9 veckor kvar.. kanske 8. Baaaara 2 månader. Äh godnatt... Får gå sova bort suget haha!


Pöss

Permalink Livet Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: M Karolina (familjeliv)

Kämpa på hej o hå! Gifflar och bröd får du äta sen :) (med måtta såklart) Det är nära nu. Håll ut! Du är bra duktig du som har sådant fokus på ditt mål och kommit så långt.

Postat av: M Karolina (familjeliv)

Ojdå.. dummelpostade, sorry! :)

Postat av: Ninja

Hej! Ja jag försöker tänka så, jag får ju äta allt det där goda sen! :) Blev väl lite drogad av all underbar bröd doft.. Tur jag lyssnade på mig själv i slutändan! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback