Suck

Jag har p stav och 9 av 10 slipper mensen då men jag har haft mens ändå men jag antar att nu när jag gått ner i vikt så räcker hormonerna i staven så att jag faktiskt slipper den.. Inte haft på 2 månader! Men öm i brösten nu plus att vågen står still så jag antar att jag har mensen nu egentligen... Gått upp 0.5 kg sen vägningen i fredags.. Så tråkigt men hoppas jag har massa vatten i kroppen så att jag går ner dom om några dagar... Vill ju inte ha en tråkig vägning på fredag! Men men... Underbart att slippa mensen satte in staven för 1.5 år sen men alltid haft mens sen dess...... Vore konstigt om den slutade nu plötsligt om det inte vore för den nya vikten. Nä nu blir det jobb!! Hoj!!

Permalink Livet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback