Den kom!

Igår kväll fick jag faktiskt min mens.. Trodde jag skulle få slippa den men med tanke på att jag inte gått ner ett skit denna vecka och haft jäkligt ont i brösten sista dagarna så kom förklaringen så det va lite skönt ändå... Denna veckas vägning på Fredag kommer inte va någon höjdare, men hoppas jag går ner all vätska i kroppen plus mer därtill nästa vecka istället :) jag har ju faktiskt inte fuskat en enda gång. Tagit en bar ibland.. Dricker cola zero. Men fortfarande i ketos! Byter alltså ut en bar mot en påse.. Och colan är helt utan socker... Så inga kolhydrater där :) gott att få en annan smak i munnen ibland. Tog ett sockerfritt tuggummi häromdagen men tuggandes gjorde att jag första gången under alla veckor blev hungrig. Så inga mer tuggummi för mig tack :) hoj!

Permalink Livet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback