2 Veckor gjorda..

Trodde aldrig jag skulle komma igång efter alla halvhjärtade försök.. Men nu är 2 veckor gjorda och jag har på dagen idag exakt gått ner 5 kilo. 1 kilo sen vägningen igår nämligen.. Ganska bra på 2 veckor. Dessutom får jag min mens när som helst så jag har säkert nått extra vätske kilo i kroppen just nu... Det känns helt underbart att vara igång, för nu VET jag att jag inte kommer ge mig förrän jag är i mål. Jag skulle BARA äta över min födelsedag sist... Visst.. Det gick ju inte.. Så nu ska jag INTE äta på jul eller något annat tillfälle där jag annars alltid frestas att äta. Jag har räknat ut att jag kommer få köra 18 veckor.. Alltså 16 veckor till nu, sen borde jag vara i mål.. Man vet aldrig dom sista kilona nlir säkert jättesvåra att bli av med. Men ungefär! 24 februari.. Det är alltså 3 dagar innan jag fyller 28... Åh vad underbart det hade vart att fira sin födelsedag SMAL!

Dom här 2 veckorna har gått otroligt fort och det är jag säker på att resterande 16 med gör!

HEJJA MIG!

Permalink VLCD Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mamma

Tror också att du klara det den här gången:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback