Fail!

Haha kass man är... skulle ju kört igång med mitt pulver för några dagar sen men det blev inget.. Imorgon är det 2 veckor sen jag började äta mat så nu är det färdigt med det roliga. Ätit så jäkla dåligt nu i 2 veckor så det är sjukt.. Lite "sista gottiga" innan 8 veckors helvete eller rättare sagt tråkiga veckor kommer med pulver. Har man väl kommit i ketos är det ju inte jobbigt på så sätt att man är hungrig.. men det är tråkigt att inte få äta med sin familj eller ta en fika med folket på jobbet.. tex.. Men halva vägen är kvar så jag måste sätta igång nu innan sommaren kommer. Och när jag väl börjar äta så blir det inget hysteriskt ätande som det vart nu.. Då är det jämn vikt som gäller... Har jag fixat 6 veckor så ska jag väl palla 8 till! :)

Ligger här o mumsar på allt möjligt gott... Imorrn smäller det!!

Hoj!

Permalink VLCD Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Johan

Klart du klarar 8 veckor till. GOGO!!

Postat av: Ninja

Tack för att du tror på mig! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback