Startvikt + mått

Startvikt 94 kg
Längd 175 cm


Byst: 107 cm
Midja: 95 cm
Mage: 113 cm
Stuss: 112 cm
Lår: 68 cm
Vad: 43 cm
Arm: 34 cm





Dags att sätta igång tror jag... Jag mätte mig i september och alla mått har gått upp med ca 5 cm och jag vägde 89..
Så går det när man är deppig...
  

Så från 94 ner till 65 kilo blir en resa på.. 29! Som jag räknat på det så går man ju ner 1.5-4 kilo i veckan beroende på sin startvikt.. Men jag räknar med 2 kg i veckan så detta kommer ta ca 14 veckor.. *Hoppas* 3.5 månad utan mat.. Det kommer bli min livs utmaning...

Fast det blir ju delmål på vägen..

85
80
75
70

Och för varje delmål ska jag unna mig något... Redan kikat på lite nya parfymer :)

Permalink Veckans viktresultat Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback