Startar idaaag istället!

Varför fortsätta äta mat när jag faktiskt kan vara så här smart.. Eftersom man hamnar i Ketos efter 3-7 dagar och jag ska på mötet på torsdag och börjar fredag så är det ju bättre att jag börjar idag så på torsdag när jag mår halvkasst (3-dagen) så får jag massa pepp och spark i röven av gruppen och min coach.. Istället för att gå dit torsdag och sen vara helt utlämnad under den jobbiga veckan innan vi ses igen.

Så idag körde jag igång med en goo choklad shake.. Sitter och dricker kaffe utan mjölk nu.. Usch.. Men lika bra att vänja sig antar jag :) Kaffet måste jag ju ha.. Och det får jag faktiskt dricka.. kaffe, the, mineralvatten.. och 2 liter vatten om dagen.. Förrutom det jag har i mina drinkar. Jag har skitsvårt för vatten.. Men det får jag försöka tvinga mig o dricka.. Fettet transporteras trots allt mkt genom vatten/urin...

Nu ska jag strax gå upp och mäta mig... Väga mig... Den nakna sanningen.. Usch hatar min våg.. Den ska jag gömma i garderoben och BARA väga mig varje tisdag, en gång i veckan... Svårt o låta bli men måste.. Man blir lätt manisk annars..

Nä nu blev jag nyyyfiken... Se ya soon!!


Permalink VLCD Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback