Mina delmål och dess belöningar!

Låg häromnatten och funderade på vad jag ska ha för belöningar när jag når mina delmål... Något man kan unna sig men gärna inte gör för det finns annat viktigt att lägga pengarna på.. Fick ihop en riktigt bra lista! parfymer kostar en del och har 3 favorit parfymer som jag har haft men som är jäkligt dyra så det har inte blivit att jag köpt mer.. Dom stora flskorna är dyra iaf och det är dom jag vill ha...


85 Kilo :
Paul Smith London... Älskar den! Men den finns inte att köpa mer tittade runt på varenda sida på internet den fanns inte ens på Paul Smiths hemsida.. det är just London jag älskar! Men till slut hittade jag den fast i en liten flaska på 30 ml... Suck.. Men den beställde jag så den står här hemma ouppackad och det ska den vara tills jag nått 85 kilo!!

80 Kilo :
Tappade min tand diamant (tandpiercing) för några månader sen så jag ska fixa en ny sån åt mig hos tandläkaren när jag nått 80 Kilo.

75 Kilo :
Dolce And Gabbanas The One... Dyr men guuud va gott den luktar! Den ska jag köpa mig när jag nått 75 Kilo... Jippiii!!

70 Kilo :
Min favorit genom tiderna.. Jean Paul Gaultier Classic.. Nog ägt 3-4 stycken genom åren.. bara älskar den.. Men svindyr så inte haft råd på några år nu.. Men den ska bli min när jag nått fantastiska 70 kilo som jag inte vägt sen jag va 17 eller nått...

65 Kilo och MÅLVIKT!

Nuuu ska jag unna mig massa fint! Varit överviktig sen jag va 13 eller nått så 65 va nog däromkring jag vägde sist... Jag ska åka till Safari i Gbg och sätta i en fin hårförlängning.. Ska till en nagelsalong och fixa naglarna.. Och jag ska köpa mig en fin klänning jag tittat på länge men som jag inte velat köpa i storlek XXXXXXLLLLLLL...





Sedan blir det utgång och en rejäl jävla rödvinsfylla efter 3.5 månad utan något gott!!!!!
Efter några dagars upptrappning såklart...


HEJJA HEJJA!!

Permalink VLCD Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mamma

det fixar du:)

Postat av: Tove

Vilka bra tips på delmål! Måste fundera ut vad jag ska unna mig..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback