Inskrivning igår!

Inte uppdaterat på ett par dagar... Jag har hållt tillbaka maten förrutom lite proteiner dom här dagarna... Men igår va det dags för möte och på morgonen kände jag att nu blir det första shake dagen istället för att börja dagen därpå! Leona åt sin frukost och jag min shake.. På eftermiddag så lämnade jag Leona hos sin dagmamma och åkte till Quality hotell där vi har våra träffar! När jag kom dit så va det massa unga tjejer utanför.. Gött.. Min förra grupp som jag bara gick på ett möte så va det massa gamla kärringar som inte alls va så motiverade till att gå ner.. Ganska dyrt detta så förstår inte varför. En kärring satt och pratade i sin mobil medans våran coach pratade.. Totalt respektlöst!!

Iaf så va mötet jättebra.. Gillar verkligen våran coach hon är så full av energi och verkligen motiverar andra. Hon kan sin sak! En tant ville dricka både coka cola light och ta sötningsmedel i kaffet.. Haha.. Johanna våran coach förklarade tusen gånger att det gååår inte. Man får endast inta vatten, kaffe och tee utan något i.. 0.5 l mineralvatten MAX om dagen... och sina 3 drinkar...Men men... får jag inte det då.. cola light kan väl inte vara så farligt... HAHA.. Men hon fattade nog till slut :)

En på mötet hade tjuvstartat innan julen och lyckats gå ner 10 kilo på 4 veckor.. Jätte intressant att lyssna på henne! Vet vem hon är sen tidigare då vi har jobbat ihop och har gemensamma vänner och det syns verkligen att hon gått ner... Wow!

Vi fick lyssna på mental träning.. underbar skiva som vi även fick i välkomst paketet. Lugn avslappnande musik och en röst som ska träna vårat undermedvetna att sluta äta destruktivt.
Det är ju detta Xtravaganza handlar om.. Att äta pulver drinkar är en sak men hjärnan styr över våra kroppar och handlingar... Vi måste få hjärnan att sluta låta oss äta skräpmat.. överäta... äta så otroligt mkt socker... Så vi ska 3 gånger i veckan minst lyssna på 15 minuter.. Det är olika spår liksom för antal veckor man gått Xtravaganza.. Denna vecka blir det spår 1.. Lyssnade på den när jag kom hem igår och det är underbart..

I välkomst paketet så fick vi en shaker, en användarbok där hela Xtravaganzas program finns med i.. massvis med information.. ett måttband.. en penna.. tror jag skrev allt.. jag fick nämligen mitt välkomst paket i september när jag bara gick en vecka ;)

Idag är alltså dag 2 för mig på min resa... Glykogen depåerna måste försvunnit fort för här ska ni få läsa nått sjukt.
Det sporrar en ju att fortsätta trots lite hungerkänslor!
Lovat mig att inte väga mig så ofta men faaan man kan inte låta bli...

Jag har köpt Omega 3 tabletter så det äter jag nu 3 gram om dagen.. Rekkomenderad dos är 2.25 och Xtravaganzas egna Omega 3 säger att dom ska ta 2 tabletter alltså 2 gram om dagen.. Men fett påskyndar förbränningen och vi skulle inte vara oroliga för fett från oljor.
Jag tar också physillum frön. För det första sväller dom extremt mkt i magen och blir en seg gegga.. Så magen fylls upp och man blir mätt.. sen är dom laxerande.. Man blir ju lätt hård i magen av såna här pulver dieter.. Haha.
Och mätt blir man uhh.. sväller extremt mkt..

Jaa idag har jag tagit en vanilj shake.. Hällde en skvätt i kaffet.. Måste ju ha mjölk i kaffet :)
Blev kanongott!

Hoppas jag kommer i ketos fasen snart.. Så man tappar hunger känslorna och får massa energi!

Ha en bra dag ni alla!


<a href="http://www.bloglovin.com/blog/2257595/mittnyalivmedxtravaganza?claim=wg9nnhf26ye">Följ min blogg med bloglovin </a>

Permalink VLCD Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback