Godmorgon alla solstrålar!

Igår var sista dagen som jag fick unna mig massa gott... Hade godis kvar sen helgen.. Ben o Jerry glass i frysen.. Sen köpte jag en kebab tallrik.. Cola.. Man kan nästan inte tänka att det är "sista gången" nu för det är bara löjligt.. Men man måste tänka att det är sista gången på en lång period.. Jag va hos Tez igår och vi lämnade över våra julklappar då vi inte hunnit det sen jul.. Drack vin och åt ost.. Sista vinet på länge.. Ahh.. Kommer sakna våra vinkvällar <3
Idag finns det bara lite cola kvar, halva min kebab tallrik jag inte orkade, resten av godiset och ostbågarna slängde jag igår kväll... Nu är huset nästan fritt från raffinerat socker :)
Samir får lov o dricka cola och äta onyttigt när han är på jobbet.. Iaf första tiden.. Man behöver inte sticka en kniv i såret liksom. Nu blir det LCHF till på fredag.. Kommer köra med det efter mina veckor på Xtravaganza.. Det är ju som GI fast utesluter även långsamma kolhydrater och tillför fett.. Man får känna sig mätt! Laddat frysen med massa grönsaker och kött... Även beställt Omega 3 som man behöver till Xtravaganza.

Nu dricker jag morgonkaffet med grädde istället för mjölk.. Ska förklara lite mer om LCHF senare!

Nu ska det morronmysas med min dotter <3


Permalink Livet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback