Dag 9

Herregud va kass jag är på att uppdatera.. Men ingen fara Im still in the game :) Inget fuskande på långa vägar.. Första gången på många år jag har kontroll över mitt ätande.. 
 Första veckan går man alltid ner 3-4-5 kilo. (Mkt vatten) Fast jag fick mensen denna veckan så jag antar att det har gjort så jag inte väger det jag ska riktigt...
Men jag pratade med min coach och hon sa att det är helt normalt att gå upp 2 kilo under mensen... Så jag får väl väga mig nästa vecka och då har jag nog gått ner en del då istället för det jag skulle förlorat denna veckan.
Iaf minskat 3 cm i midja, mage och stuss.. Inte illa det :)

Dag 9 nu och det går suveränt bra.. Kommer klara detta det vet jag.. Inte nått sugen utan är helt galen med matlagning.. lagar mat hela tiden hemma till min familj.. Och blir inte ett dugg sugen det e lite skumt :)

Mkt frågor på jobbet lite jobbigt att behöva förklara för alla men det får jag väl stå ut med.. Alla tycker jag e så duktig.. Hihi.. Äh 9 dagar e ju inget... När jag gått 3 månader kan dom börja berömma mig.. :)

Nu jagar jag en crosstrainer.. ska börja gå på den 1 timme om dagen.. 30*2.. Gör samma på gymmet och då kan jag under mina lediga dagar förbränna lite hemma när jag är med leona!
Gymmade igår första gången sen Xtravaganza starten.. inte vågat det första veckan eftersom man är så svag.. Men gud va skönt det var! Fast idag gör det ont haha.. ajaj..

Puss på er!


Dagens Rörelseglädje
Gymmet: 45 min maskiner 20 min crosstrainer

Permalink VLCD Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback