Dag 4

Tjohooo... Känns jättebra.. inte haft en hunger känsla en enda gång sen jag startade i torsdags morse! Dricker physsilum frön och har en jävla vilja denna gången... Jag har vart säng liggandes sen i onsdags i princip av andra orsaker så jag har först idag fått lite energi.. Vart ledig från jobbet en vecka nu.. men imorgon startar det igen.. Ska bli gott.. Ibland e det mkt jobb ibland lite.. Men min lediga vecka som bara blev så kunde inte kommit lägligare.. Kris hemma samt start av xtravaganza där man inte mår bra första dagarna.. Legat och vilat mig ordentligt så nu börjar jag bli pigg... Små väger mig ibland och det går neråt.. Men kommer bara redovisa min veckovägning här.. Blir ett jävla tjöt annars..

Förra veckan fick jag iaf ett brev om att jag snart kommer få en tid till ögonplastikkirurgen.. Har tidigare opererat mig för ptos men ska göra det igen fast på båda ögon.. Har hängande ögonlock fast inte som många andra att det är överskottshud som hänger över ögat utan ptos.. Då hänger hela ögonlocket.. Blev opererad sist i uppsala men nu blir det på Art Clinic i Göteborg.. Gott att slippa den långa resvägen.. operationen får jag betald som sist!
Yeaaiihhhh.. Äntligen.. Väntat länge..

Ja vad händer annars... inte blivit något gjort sista dagarna så jag har tillbringat min tid i sängen med min mobil och tittat på you tube videos över viktnedgångar.. lchf.. vlcd.. xtravaganza... Otroligt va mkt videos folk lägger ut på deras bara kroppar :) Men jag ska själv ta lite kort på mig ikväll har jag tänkt..

Nu blir det en shake till.. Bara fått i mig 1 av 3 idag och kvällen börjar lida mot sitt slut... Dom är goda som fan men blir så vansinnigt mätt av mina physsilum frön!

Tjohej!

Permalink VLCD Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback