Resultat Vecka 6

Startvikt 94 kg Längd 175 cm

 -3,8 kg Vecka 1
-2,5 Kg Vecka 2
-0,4 Kg Vecka 3
-2,1 Kg Vecka 4
-1,6 Kg Vecka 5
-1,9 Kg Vecka 6

------------
-12,3 kg totalt


Byst: -9 cm
Midja: -10 cm
Mage: -11 cm
Stuss: -9 cm
Lår: -5 cm
Vad: -2 cm
Arm: -2 cm

-------------
-48 cm totalt


Hej och hå! Vaknade med glädje idag med.. Vägningsdag :) Varit otroligt dålig med vatten drickandet denna vecka men det gick neråt en del på vågen ändå som tur är.. Just det för er som vill veta mina startmått så finns dom i början av bloggen.. Orkar inte skriva med startmått varje gång.. sen dagens mått på det.. skillnaden.. Näää detta tar tid så det räcker.. haha! Sen måttar jag bara ett ben och en arm.. vissa vill ju ha massa cm att skriva ner och mäter båda.. men det förstår inte riktigt jag. Handlar ju om omfånget man lyckas gå ner.. Ajaa...
Jag har iaf nästan gått ner en halvmeter runt om kroppen.. Ganska otroligt egentligen! 1.7 Kg kvar tills mitt andra delmål.. Ska boka tid hos tandläkaren jag för min lilla tandpiercing hihi... Och 2.2 Kg kvar tills jag gått precis HALVA vägen på min resa.... WOW... Det har gått väldigt fort detta!
Trodde nästan inte jag skulle klara det så här bra som jag faktiskt gjort... Så roligt när man träffar på folk man inte träffat på länge och dom säger att man gått ner väldigt mkt i vikt... Eller som i förrgår när jag kikade igenom mina jeans och tog fram ett par jag använde när jag träffade samir i början.. ganska stora om man jämför med dom andra och i stretch men ändå. DOM PASSADE SKITBRA!
Provade dom sist jag provade alla mina mini jeans men det va iof sent på kvällen med då är ju magen mer svullen av mat o vätska eftersom jag dricker så mkt.. Och det va ju 3.5 kilo sen så... Så glad.. Börjar ju få ont om byxor som passar och är fina! Mina nya träningsbyxor jag köpte för 3 veckor sen börjar hänga lite hahaha... Får torktumla dom! Underbart detta..... ser fram emot nästa torsdag hoppas jag nått mitt 2 delmål då.. Eller kanske även HALVA VÄGEN? Hoppas Hoppas.....

Permalink Veckans viktresultat Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback