Resultat Vecka 4

Startvikt 94 kg Längd 175 cm

-3,8 kg vecka 1
-2,5 Kg vecka 2
0,4 Kg Vecka 3
2,1 Kg Vecka 4

------------
-8,8 kg totalt


Byst: -5 cm
Midja: -7 cm
Mage: -7 cm
Stuss: -7 cm
Lår: -3 cm
Vad: -1 cm
Arm: -1 cm

-------------
-31 cm totalt



Morgonens härliga resultat!
Nu gick jag dessvärre inte ner till 85 och mitt första delmål utan har ynka 200 gram kvar men det har jag nog gått ner tills imorgon.. Skit haha.. Min parfym står där så fint och oöppnad.
Idag är det möte igen sen börjar vi ha möte varannan vecka... Jag har vart så dålig på att skriva ner min rörelseglädje men jag har gymmat massor sista tiden.. ca 4 dagar i veckan om inte mer.. Va där i förrgår sist o ska dit idag.. Riktigt gott att röra på sig. Man kan ju inte bygga muskler när man äter ett så lågt kaloriintag men för att inte bli slapp i huden eller tappa sina befintliga muskler så måste man hålla igång och träna...

31 cm runt kroppen föresten, inte illa alls.. Lår-vad-arm är ju lite svårare.. men där det mesta fettet sitter magen o midjan typ där händer det grejjer :)
Så skoj att flyga ur sängen varje torsdag och mäta sig... Alltid nått skoj att se fram emot!

Önskar er en bra dag!!

Permalink Veckans viktresultat Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback