Provat alla mina jeans!

Idag är jag klar med min första månad.. Tänkte jag skulle kolla igenom alla mina dammiga jeans jag inte kunnat ha sen innan jag blev gravid.. 6 stycken i storlek 38/40.. Men utan vidare bra resultat.. Alla var för små än haha.. Vissa jättesmå. Men det va väl ungefär vad jag hade förväntat mig.. Skulle bara kolla vart jag låg :)
Jag ska prova alla jeans + byxor igen när jag gjort en månad till.. då borde jag ha gått ner 5 till och vara där jag va innan jag blev gravid.. 80.. Och då är halva min resa gjord dessutom... weiih! Kommer sluta med att alla mina större jeans jag nyss provade är alldeles för stora haha..

Köpte ett par nya jeans innan jul och dom bara hänger på mig nu... men ska ha dom ett tag till för jag har knappt byxor att ta på mig som sagt.. går mest i mjukisar just därför.. leggings.. Åh längtar tills jag kommer i mina jeans igen.. Och sen få köpa massa nya när jag är i mål..

Jajaa.. mkt tankar.. imorgon bitti ska jag väga och måtta mig.. Dag 1 på vecka 5 imorrn och jag är så nyfiken!!

Puss på er alla stackare som följer mina siffer nojjor haha.. Mkt uträkningar och grejjer men så är det när man är besatt av kilon och ska ner i vikt :)

Permalink Livet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback