Nu händer det grejjer!

Jag va ju så sur över att jag gick ner så lite 3 veckan.. 400 gram.. 87.3 vägde jag torsdags morse.. Fredags morse 86.4 och idag 85.4! 1.9 kilo på 3 dagar.. Inte illa det :) Går jag nu ner mina 600 gram till på torsdag vilket jag säkert gör så har jag gått ner 9 kilo på exakt 4 veckor! Alltså mitt första delmål...... Dags för mig att öppna min nya parfym :D
Sen har jag exakt 20 kilo kvar.... Gått 1/3 av tiden för att bli av med min övervikt och trots att det snart gått 4 veckor så har det gått superfort!!

Riktigt stolt över mig själv!

Fast jag betar fortfarande av mina gravidkilon... När jag är vid nästa delmål 80 kg då väger jag lika mkt som innan jag blev gravid.. Underbart!!

Mkt tjat om kilon o vikt nu men jag måste föra nån slags dagbok över detta så det blir här.. Inte så många som fått min blogg adress ändå. Och för er som faktiskt har lite övervikt så hoppas jag ni blir inspirerade att göra som jag :) Kan jag så kan du!!

Permalink VLCD Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mamma:)

fantastiskt!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback