Magsjuka!

Då va det min tur att bli magsjuk.. Inte slapp man undan inte.. Missat 3 dagars jobb men man måste ju bli kry igen.. Fortfarande inte helt bra känner mig helt slö.. Viktminskningen kommer inte gå så bra denna vecka för jag har knappt fått i mig vatten alls.. och vattnet gör ju till stor del att man får ut skiten ur kroppen.. Jag har delat upp mina 3 måltider på 6 för att ens få behålla det i magen.. Men knappt ett glas vatten utöver det. Nån kopp kaffe slank ner i dagarna ändå.. Men allt rinner igenom.. Suck...
Får se hur det blir på torsdag när jag har vägning och mätning!

Nu blir det mkt vila så jag kan komma tillbaka till jobbet nångång.. Ångest för att vara hemma sjuk!


Kram på er!

Permalink Livet Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mamma

Fattar inte varför du inte får betalt som vik. Jag fick betalt när jag var vikarie och sjuk.

Postat av: Ninja

Jodå det får jag ju. Första dagen är man utan ersättning men sen får man ju 80% av lönen...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback