Första delmålet avklarat!

Det gjorde jag redan igår men hann inte skriva då jag va iväg på jobb... Alltså torsdag så vägde jag ju 85.2 och mitt första delmål va ju 85 så det va lite surt då det precis den dagen hade gått 4 veckor.
Men sen vägde jag mig nästa morgon och då hade jag gått ner 300 g så DÅ vägde jag 84.9..
Rusade till badrummet och hämtade min nya parfym som jag gett mig själv i present vid första delmålet.. Öppnade den och MMmmmmm gott den luktade. Men liten flaska vilket va en besvikelse men letade runt överallt och den är ju slut överallt så hittade bara en liten en.. Men spelar ingen roll kanske lika bra då det faktiskt bara är ett delmål! :)

Jag har satt datumet till 5 maj.. Får se om jag lyckats gå ner 20 kg till tills dess.. Om jag går ner 1.7 i veckan så hinner jag.. Man ska ju gå ner runt 2 kg i veckan men det har ju vart lite trögt för mig men 1.7 får jag hoppas på.. En vecka mer en mindre.. det är ju inte jämnt när man går ner utan man hamnar på platåer..

Riktigt kul nu när det börjar dra sig neråt... Nästa delmål är 80 kg det vägde jag precis innan jag blev gravid.. vilket va 3.5 år sen.. Wow!

Beställt nya träningsbyxor då jag har lite ont av dom.. eller har väl några men eftersom jag har tvättstuga i källaren o delar den med massa folk så hinner man inte tvätta så ofta man vill.. Och eftersom jag tränar i snitt 4 gånger i veckan så behövs det.
Köpte även en tillhörande tränings tröja.. Plus 2 vanliga tröjor skitsnygga.. Inte nån ide o köpa för mkt för jag e ju på väg ner :)

Fick äntligen hem min nya locktång med... 38 mm.. Stooora lockar :) Och i samma paket va det 2 par örhängen från blomdahls eller va dom heter för lillan.. Hon lyckades tappa sina andra.. eller ett av dom.. svindyra så det är inte kul :( Men nu har hon nya och ett par i reserv.

Nu blir det film och sen soooova....

Permalink Livet Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Johan

Grattis till första delmålet!

Postat av: Ninja

Tack så mkt det känns otroligt overkligt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback