Tankar

Ligger i sängen och kan inte sova... Vägde mig precis bara för ja inte kunde låta bli.. Kvälls vikten är ju bara deprimerande för den är ju alltid mer än morgon vikten.. Men jag hade nästan ett kilo mindre än morgonvikten igår.. Coolt. Börjar närma mig 60-nått... Hur häftigt som helst.. Inte vart där på många år.. Minns inte ens när de kunde vart senast. Högstadiet? Minns inte men ja vägde nog mer när jag va 14-15... Jag väger alltså snart mindre än när jag va 14... Sjukt.. 27 nu liksom haha.. Äntligen dödat fettot i mig. Ska hitta data sladden till kameran så ska jag lägga in lite nya kort. Köpte föresten 2 jeans igår.. Storlek 28/32 och 29/32 sjukt sjukt sjukt.. Vart en large eller xl förr liksom.. 44 i jeans.. Ja vad blir de ens i jeans storlekar.. 36? Så stolt över mig själv!

Permalink Livet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback