Skit

Vet inte va som händer men min kropp vägrar släppa ifrån sig fettet.. Gått ner 300 gram sen förra fredagen och minskat 1 cm i byst omfång! Man kan ju hamna på platåer ibland men jag hade ju en sån bara 2 veckor sen? Inte kul att gå hela veckan och inte äta mat och sen få såna skit resultat! Va på julbord med jobbet igår duktig och drack bara julmust light.. Ingen mat.. Och få detta i belöning? Skit. Vet inte vad det är om det är för att jag dricker för lite.. Är på jobbet nu iaf och går av 10 Imorrn bitti så jag skriver in resultatet på bloggen Imorrn.. Inget speciellt roligt att skriva in ändå! Hade ju önskat att nå mitt andra delmål på 74.2 men det sket sig ju... Då har jag ju gått halva vägen så det ligger en parfym och väntar på mig. Skit. Gått precis 2 månader idag med... Får hoppas jag når dit nästa vecka!

Permalink Livet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback